tirsdag 3. november 2009

Kva problem burde vi sette under debatt?

Eg tenkjer at det er fleire problem vi burde sette under debatt. Fyrst og fremst tenkjer eg at det er viktig å tenkje på det store problemet om klimakrisen. Dette er riktig nok under debatt frå før, men eg tenkjer at dette er noko som må komme enda klarere fram. Viss denne krisen blir så ille som det synast å bli, så trur eg at å leve på jordkloten vil bli ein umoglegheit. Derfor er dette fyrst og fremst noko som burde komme meir på dagsordenen, men også noko eg meiner at fleire burde skrive om i litteraturen. Men dette er som sagt under debatt frå før, og ein ny ting som eg tenkjer burde komme opp under debatt er korleis det norske samfunnet utviklar seg for tida. Fedje (fedme?) er eit mykje større problem, pengebruk begynner å ta heilt av og ikkje minst syns eg at samfunnet er preget av for mykje egoisme. Det gjelder både innanlands men eg tenkjer at vi også er blitt for egoistiske ovanfor andre samfunn. Det er så klart sånn det litt blir er, med tanke på at man kan jo ikkje dele ut pengar og hjelp til andre samfunn og nasjonar, men min eiga meining er at Norge gjør dette i for liten grad. Akkurat dette er allereie en stor debatt, men eg meiner at noko man kan sette under debatt nå for tida er egoismen til samfunnet generelt. Egoisme er en medfødd ting, noko alle menneske har, men det er lurt å passe på at det ikkje tar heilt av spør du meg, og dette kan kanskje vere noko ein kan debattere meir om.

2 kommentarer:

Ingunn sa...

Eg blir alltid svært glad når unge menneske viser at dei har stort engasjement for framtida, slik du gjer her. Haldningane dine syner at du har omtanke for andre, og ved å vere slik blir du automatisk eit godt førebilete. Dette gir håp for framtida, for du er heldigvis ikkje den einaste i din generasjon som tenkjer sjølv:) Det er viktige tema du trekkjer fram, og eg vonar også at dei blir meir debatterte.

MadeleineNorrman sa...

Jeg er veldig enig i nesten alt du har skrevet her, Marcus :) Det eneste jeg er veldig lei av, er klimaendringene. Så for min del kan vi diskutere dette mindre. Men jeg er helt enig med dette om egoismen vår i samfunnet.
Godt innlegg :)