onsdag 28. oktober 2009

Å arbeide med Ibsen!

Vi har nå hatt om Henrik Ibsen på skolen, som etter mitt syn er en stor mann! Vi skulle lage en russurs om han også skulle vi skrive noen spørsmål utifra dette, som til slutt skulle settes sammen til en liten prøve. Pga en svært slapp dag sist onsdag, og i den siste tiden (gunnet sykdom), var dette noe jeg ikke helt fikk med meg. Derimot gikk arbeidet mitt ut på å lese om Henrik Ibsen, og se på det mine medelever hadde skrevet. Jeg synes at det var morsomt å lese om han, og jeg beundrer folk som tørr å stå frem på den måten som Ibsen gjorde, og synes at det er enda flere som kan gjøre det den dag i dag. Dette hjelper et samfunn til å utvikle seg, og hjelper befolkingen i dette samfunnet å få et perspektiv på ting, noe som er svært viktig spør du meg! Ergo synes jeg det har vært spennende å lese om Ibsen, og til de som ikke har gjort det synes jeg de skal gjøre det samme!

Ingen kommentarer: