søndag 18. oktober 2009

Siste og visstnok forsent innlegg!

Her kommer mitt siste innlegg om bloggen. Pga en misforståelse om når jeg skulle levere siste blogginnlegg så er dette kommet litt sent. Jeg trodde nemlig at disse blogginnleggene også skulle gjelde den muntlige delen, men det skulle det plutselig ikke. Hvertfall så er jeg nå ferdig med hele den skriftlige delen, og det synes jeg er deilig! Faktisk fått levert det beryktede særemnet! Nå kalt fordypningsoppgave... Oppgaven følte jeg ble ganske bra, og at jeg fikk med noen spennende meninger og punkter. Pga oppstart i kyssesyke fikk jeg en ukes utsettelse, noe som virkelig hjalp meg. Hadde det ikke vært for det hadde oppgaven min neppe vært hverken lang nok eller bra nok! Men det er hvertfall deilig å få levert oppgaven, og slippe å ha den hengende over meg lenger! Nå skal jeg begynne å forberede den muntlige delen, noe som jeg tror blir helt ok, i og med at liker bedre å levere muntlige arbeid enn skriftlige. Jeg er spent på hva jeg får, og håper på en god karakter!

Ingen kommentarer: