onsdag 7. oktober 2009

Hvordan ligger jeg ann på fordypningsoppgaven?

I dag er den egentlig fristen på å levere hele fordypningsoppgaven, så jeg har nok noen klassekamerater som er rimlig stressa i øyeblikket. Jeg var syk hele høstferien ++, og fikk derfor en ukes utsettelse. Denne sykdommen har også vist seg å være den irriterende kyssesyken! Menmen, ettersom jeg har fått denne utsettelsen vil jeg tro at jeg ligger ganske bra ann, jeg har skrevet litt over halve oppgaven, og masse ideer til resten av oppgaven, og jeg skriver så ordene spruter! Oppgaven skal bare være på tre sider, men jeg har satt meg et mål at jeg skriver fire sider, og deretter kutter ned til det er tre. Da er jeg helt nødt til å gå kritisk igjennom ALT, og håper derfor også å få en bedre oppgave.

Boken som jeg nå nesten er ferdig med å lese har vært veldig bra! Den har vært litt annerledes fra filmen, men det er jo en selvfølge. Ble kanskje litt overrasket over hvor annerledes den var i og med at jeg hadde sett filmen først, og ikke lest boken først, da jeg pleier å lese boken, og deretter se filmen. Men det var morsomt å prøve å gjøre det den andre veien for en gangs skyld!

Oppgaven går det altså fint med! Den er helt grei å holde på meg, men jeg må jo innrømme at jeg gleder meg til å bli ferdig med den!

Ingen kommentarer: