torsdag 28. februar 2008

Hva skal jeg skrive om, når man ikke har mye tid?

Hva skal man skrive om når man ikke vet hva man skal skrive om. Det er ikke godt å si! Egentlig kan man da skrive om alt det man ikke vil skrive om, eller alt man ikke kommer på å skrive om. Her er den en hel del man egentlig kan skrive, men hvis man bare har en halv time på å skrive et helt innlegg, blir denne listen forkortet ettertrykkelig. Jeg kunne f.eks skrevet om fotball, men det kan ta mer enn en halvtime, avhengig om hvor bra man vil ha det, og jeg vil ikke ha et innlegg i bloggen min som ikke er bra. Derfor tenkte jeg at jeg kunne skrive et lite innlegg om hva man skal skrive om når man har dårlig tid. Og det er nettopp et slikt innlegg jeg skriver nå, et innlegg som ikke handler om noe konkret, men bare små tanker som dukker opp i mitt hodet. Og det skjer stadig, f.eks den tanken som dukket opp i hodet mitt rett før jeg skrev dette innlegget, nemlig det å skrive om hva jeg skal skrive om når jeg har dårlig tid, og ikke rekker å lage et innlegg som er bra skrevet og som har godt innhold. Dermed ble det denne formen for innlegg. Et impulsivt innlegg, uten mål og mening.

1 kommentar:

LK sa...

Gode poeng tror jeg. Må si jeg mistet tråden sånn litt over halvveis i innlegget ditt...